Klachtenregeling

Binnen Woudstra Accountancy heerst een cultuur waarbij kwaliteit de boventoon voert. Bij bijvoorbeeld keuzes tussen commerciële belangen en kwaliteit zal altijd voor kwaliteit worden gekozen.

Iedereen binnen en buiten ons kantoor mag klachten en beschuldigingen over het niet voldoen aan dit handboek en de van toepassing zijnde wet- en regelgeving vrij aan de orde stellen. Hierbij garandeert het kantoor dat er geen gevaar is voor de rechtspositie of voor repercussies. Eventuele klachten en/of beschuldigingen kunnen worden neergelegd bij Woudstra Accountancy per mail (jacob@woudstra-accountancy.nl) of telefonisch (06-23567129).

Cliënten en andere belanghebbenden kunnen een eventuele klacht terzake van vermeende schendingen van het kwaliteitsbeleid of het stelsel van kwaliteitsbeheersing in eerste instantie bij Woudstra Accountancy neerleggen. Wanneer de afhandeling niet naar tevredenheid is kan de cliënt en/of belanghebbende zijn klacht indienen bij de klachtencommissie van de NBA. Deze commissie is bereikbaar via; https://www.nba.nl/kwaliteitsbevordering/klachten-en-tuchtrecht/klachtencommissie-nba/